A – największe stacje pasażerskie,
B – stacje i przystanki aglomeracyjne,
C – stacje i przystanki o znaczeniu regionalnym,
D – stacje i przystanki o znaczeniu lokalnym,
E – pozostałe stacje i przystanki.
Podkategorie:
III. Przystanki i stacje, których perony mają utwardzoną nawierzchnię o dobrym lub dostatecznym stanie oraz są wyposażone w wiatę lub zadaszenie.
II. Przystanki i stacje, których perony mają utwardzoną lub mieszaną nawierzchnię o dobrym lub dostatecznym stanie oraz są wyposażone w wiatę lub zadaszenie.
I. Przystanki i stacje których perony mają gruntową nawierzchnię oraz te perony, dla których stan nawierzchni określono jako niezadowalający.
Po co to wszystko? Dla zróżnicowania cen za dostęp do stacji i przystanków. Wszystko dzisiaj ma swoją cenę.
Przystanek kolejowy Radkowice. Kategoria E II. Według mnie E I ... przecież tutaj jest ściernisko, a nie San Francisco :) |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz